—татт¤ 15. —тандартизац≥¤ та сертиф≥кац≥¤ у сфер≥ господарюванн¤

1. ” сфер≥ господарюванн¤ застосовуютьс¤:

державн≥ стандарти ”крањни;

кодекси усталеноњ практики;

класиф≥катори;

техн≥чн≥ умови;

м≥жнародн≥, рег≥ональн≥ ≥ нац≥ональн≥ стандарти ≥нших крањн (застосовуютьс¤ в ”крањн≥ в≥дпов≥дно до чинних м≥жнародних договор≥в ”крањни).

2. «астосуванн¤ стандарт≥в чи њх окремих положень Ї обов'¤зковим дл¤:

суб'Їкт≥в господарюванн¤, ¤кщо на стандарти Ї посиланн¤ в нормативно-правових актах;

учасник≥в угоди (контракту) щодо розробленн¤, виготовленн¤ чи постачанн¤ продукц≥њ, ¤кщо в н≥й (ньому) Ї посиланн¤ на певн≥ стандарти;

виробника чи постачальника продукц≥њ, ¤кщо в≥н склав декларац≥ю про в≥дпов≥дн≥сть продукц≥њ певним стандартам чи застосував позначенн¤ цих стандарт≥в у њњ маркуванн≥;

виробника чи постачальника, ¤кщо його продукц≥ю сертиф≥ковано щодо вимог стандарт≥в.

3. ” раз≥ виготовленн¤ продукц≥њ на експорт, ¤кщо угодою (контрактом) визначено ≥нш≥ вимоги, н≥ж т≥, що встановлено нормативно-правовими актами ”крањни, дозвол¤Їтьс¤ застосуванн¤ положень угоди (контракту), ¤кщо вони не суперечать законодавству ”крањни у частин≥ вимог до процесу виготовленн¤ продукц≥њ, њњ збер≥ганн¤ та транспортуванн¤ на територ≥њ ”крањни.

4. « метою запоб≥ганн¤ наданню послуг та реал≥зац≥њ продукц≥њ, небезпечних дл¤ житт¤, здоров'¤ та майна громад¤н ≥ довк≥лл¤, спри¤нн¤ споживачев≥ в вибор≥ продукц≥њ, створенн¤ умов дл¤ участ≥ суб'Їкт≥в господарюванн¤ в м≥жнародному економ≥чному, науково-техн≥чному сп≥вроб≥тництв≥ та м≥жнародн≥й торг≥вл≥ зд≥йснюЇтьс¤ сертиф≥кац≥¤, тобто п≥дтвердженн¤ в≥дпов≥дност≥ ¤кост≥ продукц≥њ та послуг вимогам стандарт≥в.

5. ¬иди та пор¤док сертиф≥кац≥њ продукц≥њ та послуг встановлюютьс¤ законом.

—татт¤ 16. ƒотац≥њ та ≥нш≥ засоби державноњ п≥дтримки суб'Їкт≥в господарюванн¤

1. ƒержава може надавати дотац≥њ суб'Їктам господарюванн¤: на п≥дтримку виробництва життЇво важливих продукт≥в харчуванн¤, на виробництво життЇво важливих л≥карських препарат≥в та засоб≥в реаб≥л≥тац≥њ ≥нвал≥д≥в, на ≥мпортн≥ закуп≥вл≥ окремих товар≥в, послуги транспорту, що забезпечують соц≥ально важлив≥ перевезенн¤, а також суб'Їктам господарюванн¤, що опинилис¤ у критичн≥й соц≥ально-економ≥чн≥й або еколог≥чн≥й ситуац≥њ, з метою ф≥нансуванн¤ кап≥тальних вкладень на р≥вн≥, необх≥дному дл¤ п≥дтриманн¤ њх д≥¤льност≥, на ц≥л≥ техн≥чного розвитку, що дають значний економ≥чний ефект, а також в ≥нших випадках, передбачених законом.

2. ƒержава може зд≥йснювати компенсац≥њ або доплати с≥льськогосподарським товаровиробникам за с≥льськогосподарську продукц≥ю, що реал≥зуЇтьс¤ ними держав≥.

3. ѕ≥дстави та пор¤док застосуванн¤ засоб≥в державноњ п≥дтримки суб'Їкт≥в господарюванн¤ визначаютьс¤ законом.

—татт¤ 17. ѕодатки в механ≥зм≥ державного регулюванн¤ господарськоњ д≥¤льност≥

—истема оподаткуванн¤ в ”крањн≥, податки ≥ збори встановлюютьс¤ виключно законами ”крањни. —истема оподаткуванн¤ будуЇтьс¤ за принципами економ≥чноњ доц≥льност≥, соц≥альноњ справедливост≥, поЇднанн¤ ≥нтерес≥в сусп≥льства, держави, територ≥альних громад, суб'Їкт≥в господарюванн¤ та громад¤н.

2. « метою вир≥шенн¤ найважлив≥ших економ≥чних ≥ соц≥альних завдань держави закони, ¤кими регулюЇтьс¤ оподаткуванн¤ суб'Їкт≥в господарюванн¤, повинн≥ передбачати:

оптимальне поЇднанн¤ ф≥скальноњ та стимулюючоњ функц≥й оподаткуванн¤;

стаб≥льн≥сть (незм≥нн≥сть) прот¤гом к≥лькох рок≥в загальних правил оподаткуванн¤;

усуненн¤ подв≥йного оподаткуванн¤;

узгоджен≥сть з податковими системами ≥нших крањн.

3. —тавки податк≥в мають нормативний характер ≥ не можуть встановлюватись ≥ндив≥дуально дл¤ окремого суб'Їкта господарюванн¤.

4. —истема оподаткуванн¤ в ”крањн≥ повинна передбачати граничн≥ розм≥ри податк≥в ≥ збор≥в, ¤к≥ можуть справл¤тись з суб'Їкт≥в господарюванн¤. ѕри цьому податки та ≥нш≥ обов'¤зков≥ платеж≥, що в≥дпов≥дно до закону включаютьс¤ до ц≥ни товар≥в (роб≥т, послуг) або в≥днос¤тьс¤ на њх соб≥варт≥сть, сплачуютьс¤ суб'Їктами господарюванн¤ незалежно в≥д результат≥в њх господарськоњ д≥¤льност≥.

—татт¤ 18. ќбмеженн¤ монопол≥зму та спри¤нн¤ змагальност≥ у сфер≥ господарюванн¤

1. ƒержава зд≥йснюЇ антимонопольно-конкурентну пол≥тику та спри¤Ї розвитков≥ змагальност≥ у сфер≥ господарюванн¤ на основ≥ загальнодержавних програм, що затверджуютьс¤ ¬ерховною –адою ”крањни за поданн¤м  аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни.

2. ƒержавна пол≥тика у сфер≥ економ≥чноњ конкуренц≥њ, обмеженн¤ монопол≥зму в господарськ≥й д≥¤льност≥ та захисту суб'Їкт≥в господарюванн¤ ≥ споживач≥в в≥д недобросов≥сноњ конкуренц≥њ зд≥йснюЇтьс¤ уповноваженими органами державноњ влади та органами м≥сцевого самовр¤дуванн¤.

3. ќрганам державноњ влади та органам м≥сцевого самовр¤дуванн¤, њх посадовим особам заборон¤Їтьс¤ приймати акти та вчин¤ти д≥њ, ¤к≥ усувають конкуренц≥ю або необгрунтовано спри¤ють окремим конкурентам у п≥дприЇмницьк≥й д≥¤льност≥, чи запроваджують обмеженн¤ на ринку, не передбачене законодавством. «аконом можуть бути встановлен≥ вин¤тки з цього правила з метою забезпеченн¤ нац≥ональноњ безпеки, оборони чи ≥нших загальносусп≥льних ≥нтерес≥в.

4. ѕравила конкуренц≥њ та норми антимонопольного регулюванн¤ визначаютьс¤ цим  одексом та ≥ншими законами.

—татт¤ 19. ƒержавний контроль та нагл¤д за господарською д≥¤льн≥стю

1. —уб'Їкти господарюванн¤ мають право без обмежень самост≥йно зд≥йснювати господарську д≥¤льн≥сть, що не суперечить законодавству.

2. —уб'Їкти господарюванн¤ п≥дл¤гають державн≥й реЇстрац≥њ в≥дпов≥дно до цього  одексу та закону.

3. ƒержава зд≥йснюЇ контроль ≥ нагл¤д за господарською д≥¤льн≥стю суб'Їкт≥в господарюванн¤ у таких сферах:

збереженн¤ та витрачанн¤ кошт≥в ≥ матер≥альних ц≥нностей суб'Їктами господарських в≥дносин - за станом ≥ достов≥рн≥стю бухгалтерського обл≥ку та зв≥тност;

ф≥нансових, кредитних в≥дносин, валютного регулюванн¤ та податкових в≥дносин - за додержанн¤м суб'Їктами господарюванн¤ кредитних зобов'¤зань перед державою ≥ розрахунковоњ дисципл≥ни, додержанн¤м вимог валютного законодавства, податковоњ дисципл≥ни;

ц≥н ≥ ц≥ноутворенн¤ - з питань додержанн¤ суб'Їктами господарюванн¤ державних ц≥н на продукц≥ю ≥ послуги;

монопол≥зму та конкуренц≥њ - з питань додержанн¤ антимонопольно-конкурентного законодавства;

земельних в≥дносин - за використанн¤м ≥ охороною земель;

водних в≥дносин ≥ л≥сового господарства - за використанн¤м та охороною вод ≥ л≥с≥в, в≥дтворенн¤м водних ресурс≥в ≥ л≥с≥в;

виробництва ≥ прац≥ - за безпекою виробництва ≥ прац≥, додержанн¤м законодавства про працю;

за пожежною, еколог≥чною, сан≥тарно-г≥г≥Їн≥чною безпекою;

за дотриманн¤м стандарт≥в, норм ≥ правил, ¤кими встановлено обов'¤зков≥ вимоги щодо умов зд≥йсненн¤ господарськоњ д≥¤льност≥;

споживанн¤ - за ¤к≥стю ≥ безпечн≥стю продукц≥њ та послуг;

зовн≥шньоеконом≥чноњ д≥¤льност≥ - з питань технолог≥чноњ, економ≥чноњ, еколог≥чноњ та соц≥альноњ безпеки.

4. ќргани державноњ влади ≥ посадов≥ особи, уповноважен≥ зд≥йснювати державний контроль ≥ державний нагл¤д за господарською д≥¤льн≥стю, њх статус та загальн≥ умови ≥ пор¤док зд≥йсненн¤ контролю ≥ нагл¤ду визначаютьс¤ законами.

5. Ќезаконне втручанн¤ та перешкоджанн¤ господарськ≥й д≥¤льност≥ суб'Їкт≥в господарюванн¤ з боку орган≥в державноњ влади, њх посадових ос≥б при зд≥йсненн≥ ними державного контролю та нагл¤ду заборон¤ютьс¤.

6. ќргани державноњ влади ≥ посадов≥ особи зобов'¤зан≥ зд≥йснювати ≥нспектуванн¤ та перев≥рки д≥¤льност≥ суб'Їкт≥в господарюванн¤ неупереджено, об'Їктивно ≥ оперативно, дотримуючись вимог законодавства, поважаючи права ≥ законн≥ ≥нтереси суб'Їкт≥в господарюванн¤.

7. —уб'Їкт господарюванн¤ маЇ право на одержанн¤ ≥нформац≥њ про результати ≥нспектуванн¤ ≥ перев≥рок його д≥¤льност≥ не п≥зн≥ш ¤к через тридц¤ть дн≥в п≥сл¤ њх зак≥нченн¤, ¤кщо ≥нше не передбачено законом. ƒ≥њ та р≥шенн¤ державних орган≥в контролю та нагл¤ду, а також њх посадових ос≥б, ¤к≥ проводили ≥нспектуванн¤ ≥ перев≥рку, можуть бути оскаржен≥ суб'Їктом господарюванн¤ у встановленому законодавством пор¤дку.

8. ”с≥ суб'Їкти господарюванн¤ зобов'¤зан≥ зд≥йснювати первинний (оперативний) та бухгалтерський обл≥к результат≥в своЇњ роботи, складати статистичну ≥нформац≥ю, а також надавати в≥дпов≥дно до вимог закону ф≥нансову зв≥тн≥сть та статистичну ≥нформац≥ю щодо своЇњ господарськоњ д≥¤льност≥, ≥нш≥ дан≥, визначен≥ законом. «аборон¤Їтьс¤ вимагати в≥д суб'Їкт≥в господарюванн¤ наданн¤ статистичноњ ≥нформац≥њ та ≥нших даних, не передбачених законом або з порушенн¤м пор¤дку, встановленого законом.

—татт¤ 20. «ахист прав суб'Їкт≥в господарюванн¤ та споживач≥в

1. ƒержава забезпечуЇ захист прав ≥ законних ≥нтерес≥в суб'Їкт≥в господарюванн¤ та споживач≥в.

2.  ожний суб'Їкт господарюванн¤ та споживач маЇ право на захист своњх прав ≥ законних ≥нтерес≥в. ѕрава та законн≥ ≥нтереси зазначених суб'Їкт≥в захищаютьс¤ шл¤хом: визнанн¤ на¤вност≥ або в≥дсутност≥ прав;

визнанн¤ повн≥стю або частково нед≥йсними акт≥в орган≥в державноњ влади та орган≥в м≥сцевого самовр¤дуванн¤, акт≥в ≥нших суб'Їкт≥в, що суперечать законодавству, ущемлюють права та законн≥ ≥нтереси суб'Їкта господарюванн¤ або споживач≥в<;

визнанн¤ нед≥йсними господарських угод з п≥дстав, передбачених законом;

в≥дновленн¤ становища, ¤ке ≥снувало до порушенн¤ прав та законних ≥нтерес≥в суб'Їкт≥в господарюванн¤;

припиненн¤ д≥й, що порушують право або створюють загрозу його порушенн¤;

присудженн¤ до виконанн¤ обов'¤зку в натур≥;

в≥дшкодуванн¤ збитк≥в;

застосуванн¤ штрафних санкц≥й;

застосуванн¤ оперативно-господарських санкц≥й;

застосуванн¤ адм≥н≥стративно-господарських санкц≥й;

установленн¤, зм≥ни ≥ припиненн¤ господарських правов≥дносин;

≥ншими способами, передбаченими законом.

3. ѕор¤док захисту прав суб'Їкт≥в господарюванн¤ та споживач≥в визначаЇтьс¤ цим  одексом, ≥ншими законами.

—татт¤ 21. ќб'Їднанн¤ п≥дприЇмц≥в

1. « метою спри¤нн¤ розвитку нац≥ональноњ економ≥ки, њњ ≥нтеграц≥њ у св≥тове господарство, а також створенн¤ спри¤тливих умов дл¤ п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥ в ”крањн≥ можуть створюватис¤ торгово-промислов≥ палати ¤к добров≥льн≥ об'Їднанн¤ п≥дприЇмц≥в та орган≥зац≥й. “оргово-промислова палата Ї недержавною самовр¤дною статутною орган≥зац≥Їю, створеною на засадах членства, що маЇ статус юридичноњ особи.

2. ƒержава спри¤Ї торгово-промисловим палатам у виконанн≥ ними статутних завдань.

3. ѕор¤док утворенн¤ та д≥¤льност≥ торгово-промислових палат встановлюЇтьс¤ законом.

4. —уб'Їкти господарюванн¤ - роботодавц≥ мають право на об'Їднанн¤ в орган≥зац≥њ роботодавц≥в дл¤ реал≥зац≥њ та захисту своњх прав.

5. ќрган≥зац≥њ роботодавц≥в Ї самовр¤дними статутними орган≥зац≥¤ми, що утворюютьс¤ на засадах добров≥льност≥ та р≥вноправност≥ з метою представництва ≥ захисту законних ≥нтерес≥в роботодавц≥в. ќрган≥зац≥њ роботодавц≥в можуть об'Їднуватис¤ у сп≥лки та ≥нш≥ статутн≥ об'Їднанн¤ роботодавц≥в.

6. ѕор¤док утворенн¤ та засади д≥¤льност≥ орган≥зац≥й та об'Їднань роботодавц≥в визначаютьс¤ законом.

—татт¤ 22. ќсобливост≥ управл≥нн¤ господарською д≥¤льн≥стю у державному сектор≥ економ≥ки

1. ƒержава зд≥йснюЇ управл≥нн¤ державним сектором економ≥ки в≥дпов≥дно до засад внутр≥шньоњ ≥ зовн≥шньоњ пол≥тики.

2. —уб'Їктами господарюванн¤ державного сектора економ≥ки Ї суб'Їкти, що д≥ють на основ≥ лише державноњ власност≥, а також суб'Їкти, державна частка у статутному фонд≥ ¤ких перевищуЇ п'¤тдес¤т в≥дсотк≥в чи становить величину, ¤ка забезпечуЇ держав≥ право вир≥шального впливу на господарську д≥¤льн≥сть цих суб'Їкт≥в.

3. ѕовноваженн¤ суб'Їкт≥в управл≥нн¤ у державному сектор≥ економ≥ки -  аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни, м≥н≥стерств, ≥нших орган≥в влади та орган≥зац≥й щодо суб'Їкт≥в господарюванн¤ визначаютьс¤ законом.

4. «аконом можуть бути визначен≥ види господарськоњ д≥¤льност≥, ¤ку дозвол¤Їтьс¤ зд≥йснювати виключно державним п≥дприЇмствам, установам ≥ орган≥зац≥¤м.

5. ƒержава реал≥зуЇ право державноњ власност≥ у державному сектор≥ економ≥ки через систему орган≥зац≥йно-господарських повноважень в≥дпов≥дних орган≥в управл≥нн¤ щодо суб'Їкт≥в господарюванн¤, що належать до цього сектора ≥ зд≥йснюють свою д≥¤льн≥сть на основ≥ права господарського в≥данн¤ або права оперативного управл≥нн¤.

6. ѕравовий статус окремого суб'Їкта господарюванн¤ у державному сектор≥ економ≥ки визначаЇтьс¤ уповноваженими органами управл≥нн¤ в≥дпов≥дно до вимог цього  одексу та ≥нших закон≥в. ¬≥дносини орган≥в управл≥нн¤ з названими суб'Їктами господарюванн¤ у випадках, передбачених законом, можуть зд≥йснюватис¤ на догов≥рних засадах.

7. ƒержава застосовуЇ до суб'Їкт≥в господарюванн¤ у державному сектор≥ економ≥ки ус≥ засоби державного регулюванн¤ господарськоњ д≥¤льност≥, передбачен≥ цим  одексом, враховуючи особливост≥ правового статусу даних суб'Їкт≥в.

8. «аконом встановлюютьс¤ особливост≥ зд≥йсненн¤ антимонопольно-конкурентноњ пол≥тики та розвитку змагальност≥ у державному сектор≥ економ≥ки, ¤к≥ повинн≥ враховуватис¤ при формуванн≥ в≥дпов≥дних державних програм.

9. ѕроцедура визнанн¤ банкрутом застосовуЇтьс¤ щодо державних п≥дприЇмств з урахуванн¤м вимог, зазначених у глав≥ 23 цього  одексу.

10. ќрганам управл≥нн¤, ¤к≥ зд≥йснюють орган≥зац≥йно-господарськ≥ повноваженн¤ стосовно суб'Їкт≥в господарюванн¤ державного сектора економ≥ки, заборон¤Їтьс¤ делегувати ≥ншим суб'Їктам повноваженн¤ щодо розпор¤дженн¤ державною власн≥стю ≥ повноваженн¤ щодо управл≥нн¤ д≥¤льн≥стю суб'Їкт≥в господарюванн¤, за вин¤тком делегуванн¤ названих повноважень в≥дпов≥дно до закону органам м≥сцевого самовр¤дуванн¤ та ≥нших випадк≥в, передбачених цим  одексом та ≥ншими законами.

—татт¤ 23. ¬≥дносини суб'Їкт≥в господарюванн¤ з органами м≥сцевого самовр¤дуванн¤

1. ќргани м≥сцевого самовр¤дуванн¤ зд≥йснюють своњ повноваженн¤ щодо суб'Їкт≥в господарюванн¤ виключно в межах, визначених  онституц≥Їю ”крањни, законами про м≥сцеве самовр¤дуванн¤ та ≥ншими законами, що передбачають особливост≥ зд≥йсненн¤ м≥сцевого самовр¤дуванн¤ в м≥стах  иЇв≥ та —евастопол≥, ≥ншими законами. ќргани м≥сцевого самовр¤дуванн¤ можуть зд≥йснювати щодо суб'Їкт≥в господарюванн¤ також окрем≥ повноваженн¤ орган≥в виконавчоњ влади, надан≥ њм законом.

2. ¬≥дносини орган≥в м≥сцевого самовр¤дуванн¤ з суб'Їктами господарюванн¤ у випадках, передбачених законом, можуть зд≥йснюватис¤ також на догов≥рних засадах.

3. ѕравов≥ акти орган≥в та посадових ос≥б м≥сцевого самовр¤дуванн¤, прийн¤т≥ в межах њх повноважень, Ї обов'¤зковими дл¤ виконанн¤ ус≥ма учасниками господарських в≥дносин, ¤к≥ розташован≥ або зд≥йснюють свою д≥¤льн≥сть на в≥дпов≥дн≥й територ≥њ.

4. Ќезаконне втручанн¤ орган≥в та посадових ос≥б м≥сцевого самовр¤дуванн¤ у господарську д≥¤льн≥сть суб'Їкт≥в господарюванн¤ заборон¤Їтьс¤. Ќе допускаЇтьс¤ виданн¤ правових акт≥в орган≥в м≥сцевого самовр¤дуванн¤, ¤кими встановлюютьс¤ не передбачен≥ законом обмеженн¤ щодо об≥гу окремих вид≥в товар≥в (послуг) на територ≥њ в≥дпов≥дних адм≥н≥стративно-територ≥альних одиниць.

5. ќргани та посадов≥ особи м≥сцевого самовр¤дуванн¤ мають право звертатис¤ до суду щодо визнанн¤ нед≥йсними акт≥в п≥дприЇмств, ≥нших суб'Їкт≥в господарюванн¤, ¤к≥ обмежують права територ≥альних громад, повноваженн¤ орган≥в м≥сцевого самовр¤дуванн¤.

6. ќргани, посадов≥ та службов≥ особи м≥сцевого самовр¤дуванн¤ несуть в≥дпов≥дальн≥сть за свою д≥¤льн≥сть перед суб'Їктами господарюванн¤, п≥дстави, види ≥ пор¤док ¤коњ визначаютьс¤  онституц≥Їю ”крањни та законом.

7. —пори про поновленн¤ порушених прав суб'Їкт≥в господарюванн¤ та в≥дшкодуванн¤ завданоњ њм шкоди внасл≥док р≥шень, д≥й чи безд≥¤льност≥ орган≥в, посадових або службових ос≥б м≥сцевого самовр¤дуванн¤ при зд≥йсненн≥ ними своњх повноважень вир≥шуютьс¤ в судовому пор¤дку.

—татт¤ 24. ќсобливост≥ управл≥нн¤ господарською д≥¤льн≥стю у комунальному сектор≥ економ≥ки

1. ”правл≥нн¤ господарською д≥¤льн≥стю у комунальному сектор≥ економ≥ки зд≥йснюЇтьс¤ через систему орган≥зац≥йно-господарських повноважень територ≥альних громад та орган≥в м≥сцевого самовр¤дуванн¤ щодо суб'Їкт≥в господарюванн¤, ¤к≥ належать до комунального сектора економ≥ки ≥ зд≥йснюють свою д≥¤льн≥сть на основ≥ права господарського в≥данн¤ або права оперативного управл≥нн¤.

2. ѕравовий статус окремого суб'Їкта господарюванн¤ у комунальному сектор≥ економ≥ки визначаЇтьс¤ уповноваженими органами управл≥нн¤ в≥дпов≥дно до вимог цього  одексу та ≥нших закон≥в. ¬≥дносини орган≥в управл≥нн¤ м≥ж зазначеними суб'Їктами у випадках, передбачених законом, можуть зд≥йснюватис¤ на догов≥рних засадах.

3. —уб'Їктами господарюванн¤ комунального сектора економ≥ки Ї суб'Їкти, що д≥ють на основ≥ лише комунальноњ власност≥, а також суб'Їкти, у статутному фонд≥ ¤ких частка комунальноњ власност≥ перевищуЇ п'¤тдес¤т в≥дсотк≥в чи становить величину, ¤ка забезпечуЇ органам м≥сцевого самовр¤дуванн¤ право вир≥шального впливу на господарську д≥¤льн≥сть цих суб'Їкт≥в.

4. «аконом можуть бути встановлен≥ особливост≥ зд≥йсненн¤ антимонопольно-конкурентноњ пол≥тики щодо комунального сектора економ≥ки, а також додатков≥ вимоги та гарант≥њ права власност≥ ”крањнського народу ≥ права комунальноњ власност≥ при реал≥зац≥њ процедури банкрутства щодо суб'Їкт≥в господарюванн¤ комунального сектора економ≥ки.

5. ќргани м≥сцевого самовр¤дуванн¤ несуть в≥дпов≥дальн≥сть за насл≥дки д≥¤льност≥ суб'Їкт≥в господарюванн¤, що належать до комунального сектора економ≥ки, на п≥дставах, у межах ≥ пор¤дку, визначених законом.

Hosted by uCoz
«ћ≤—“ ƒјЋ≤ Ќј«јƒ